Používáme soubory cookies pro přizpůsobení obsahu webu a sledování návštěvnosti. Data o používání webu sdílíme s našimi partnery pro cílení reklamy a analýzu návštěvnosti. Více informací.
1. Společnost EVROPA realitní kancelář Vám poskytuje služby na poli realitních služeb v té nejvyšší kvalitě, k Vaší spokojenosti a v souladu s naším Etickým kodexem.
2. Klient je pro nás fyzická či právnická osoba, které poskytujeme na základě řádně uzavřené smlouvy naše služby v oblasti realit.
3. Pokud shlédáte jakékoliv naše služby za nedostatečné, nebudete-li s přístupem našich makléřů jakkoliv spokojeni, je Vaším právem vznést Vaše připomínky či reklamace u vedení naší společnosti.
4. Vaše připomínky, reklamace či nároky můžete vznést prostřednictvím naší služby "Napište řediteli", kterou najdete na našich stránkách v menu pod sekcí "O společnosti".
5. Vámi vznesená reklamace našich služeb či připomínky k jejich průběhu, budou pečlivě posouzeny do lhůty 7 pracovních dnů od jejich vznesení. V případě jakýchkoliv připomínek k danému případu Vás můžeme kontaktovat, popř. Vás pozvat k osobnímu projednání.
6. O verdiktu k uplatněné reklamaci budete ihned po jejím posouzení písemně informováni.
7. Pokud bude Vaše reklamace uznána, budou součástí vyrozumění i informace či následná opatření k její patřičné nápravě.
8. Uznané námitky či reklamace budou předmětem ke zlepšení našich služeb, společnost tak dbá na to aby se již nemusely opakovat.
9. Zavazujeme se k ochraně Vámi poskytnutých osobních ůdajů v souladu s právním systémem České republiky, jak ukládá zákon č. 101/2000 sb.
10. Všechny předchozí body jsou platné a závazné pro celou síť společnosti realitní kanceláře EVROPA.